رقابت بزرگ کسب و کارهای اینستاگرامی در نخستین فستیوال نکسپلور

شمارش معکوس برای برگزاری نخستین و بزرگ‌ترین فستیوال کسب‌وکارهای اینستاگرامی ایران با هدف شناسایی، تقدیر و حمایت از کسب‌وکارهای فعال و خلاق در اینستاگرام آغاز شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر رقابت بزرگ کسب و کارهای اینستاگرامی در نخستین فستیوال نکسپلور

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری خبرگزاری گزارش خبر، شمارش معکوس برای برگزاری نخستین و بزرگ‌ترین فستیوال کسب‌وکارهای اینستاگرامی ایران با هدف شناسایی، تقدیر و حمایت از کسب‌وکارهای فعال و خلاق در اینستاگرام آغاز شد.

رویداد رقابتی نکسپلور(nexplore) با هدف شناسایی و حمایت از برندهای خلاق و فعال در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام شکل گرفته است. در این فستیوال کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام در حوزه‌های مختلف معرفی و فرصت‌های تازه‌ای برای رشد و توسعه برای آنها فراهم خواهد شد.

این فستیوال با همت گروهی از متخصصان در حوزه کسب‌وکار، برندینگ، اینفلوئنسرمارکتینگ و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته و قرار است از این پس هر سال به طور منظم برگزار شود.

در فستیوال "نکسپلور" کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی برای شرکت در رقابت ثبت نام می‌کنند و بعد در دو مرحله مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار می‌گیرند. در نهایت به برگزیدگان این رقابت در حوزه‌های مختلف جایزه ارزنده‌ی نقدی به همراه امکان استفاده از ابزارهای لازم برای رشد و توسعه توسط تیم برگزارکننده اعطا خواهد شد.

بنا بر برنامه‌ریزی ستاد اجرایی این جشنواره، مهلت ثبت نام از 22 اردیبهشت تا 9 خرداد خواهد بود و جلسات ارزیابی و داوری در خردادماه برگزار شده و نهایتا برگزیدگان طی مراسم اختتامیه در 4 تیرماه معرفی خواهند شد.

این رویداد با 3 هدف اصلی ایجاد ارتباط مستقیم با فعالان اینستاگرام (گفت و گو با اینفلوئنسرها، ادمین‌ها و فعالان اینستاگرام و پایه‌گذاری همکاری‌های مؤثر)، فرصت دیده شدن در رسانه‌ها و افزایش آگاهی از برند در بین مخاطبان (حضور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و جلب اعتماد مخاطبان) و ایجاد همکاری با کسب و کارهای نوآور (تبادل ایده با استارتاپ‌ها و برندهای خلاق در حوزه اقتصاد دیجیتال) برگزار خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان در نکسپلور این فرصت را دارند تا کسب‌وکار خود را در چهار حوزه مورد ارزیابی قرار دهند و این ارزیابی به آنها کمک می‌کند تا بتوانند مسیر رشد و توسعه کسب‌وکار یا صفحه اینستاگرام خود را پیدا کنند و از توصیه متخصصان برای بهبود ایده، کسب و کار و فروش خود بهره مند شوند.

این ارزیابی در چهار حوزه‌ی بهترین روایتگری (مهارت در داستان‌سرایی و ارتباط موثر با مخاطب)، بهترین فروشنده (تکنیک‌های فروش موفق و افزایش سودآوری)، بهترین ابزار و تکنیک‌های ساخت محتوا (استفاده از ابزارهای نوین و محتوای حرفه‌ای) بهترین تاثیرگذاران اجتماعی (اثرگذاری بر مخاطبان و ایجاد تفاوت و خلق ارزش معنوی در شبکه‌های اجتماعی) هدفگذاری شده و به برترین فعالان جوایز ارزشمند اختصاص خواهد یافت.

متقاضیان شرکت در این رویداد برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://nexplore.social/ مراجعه کنند یا از طریق لینک درج‌شده پیج اینستاگرام نکسپلور@nexploreevent ، فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

در حال حاضر، تجارت اجتماعی (Social Commerce) یکی از جدیدترین و پررونق‌ترین شیوه‌های خرید و فروش آنلاین در دنیاست. فستیوال رقابتی نکسپلور سبب می شود برندها به فکر نوآوری و پیدا کردن روش‌های خلاقانه‌تر برای فعالیت و موفقیت در فضای آنلاین ترغیب شوند و چنین جشنواره هایی می‌تواند موتور محرک خلاقیت و پیشرفت برای کسب‌وکارهای اینستاگرامی باشد.