با درود فراوان ، تشکر از زحمات پرسنل اداره پست در زمینه رساندن مرسولات پستی شهروندان ، اما متاسفانه در برخی از موارد انگار هیچ مراقبت و حفاظتی از مرسولات پستی صورت نمیگیرد ، چرا که در روزهای اخیر بسته پستی از مأمور اداره پست تحویل گرفتم که بسیار مخدوش و پاره شده که شانس آوردم اقلام داخل بسته مفقود نشده ، لذا این قبیل بی ملاحظه گی ها باعث عدم اعتماد می شود ،
سلام یک هفته هست که مرسوله بنده از بوشهر بار گیری شده و هیچ جابجایی انجام نگرفته نمی دانم به سرقت رفته یا به دستم می رسد لطفاً تکلیف بنده را روشن کنید و هیچکس هم جوابگو نیست
5 شنبه ۹ دی ماه بسته ای را از تبریز برای من ارسال کردن و با اینکه من در یک برج هستم که ۲۴ ساعته باز هست ، ۲ روز پیش sms گرفتم که پستچی رفته ولی گیرنده نبوده!! و فردا مراجعه میکنیم شماره تماس پستچی را پیدا کردیم و گفت امروز بسته را تحویل میده اما رفتار پستچی بسیار عجیب بود ، مدعی شد بسته پاره شده و چسبانده و.. زمانی که رسید بسته پاره نبود بلکه باز شده بود و دوباره چسبانده شده بود و پستچی حاضر نشد که جلوی خودش بسته چک شه !! در کل یک عینک به مبلغ ۵ میلیون از جعبه دزدیده شده و وقتی به پستچی زنگ زدیم اول گفت اگه گزارش کنیم از حقوق من کسر میکنند ، بعدش گفت اصلا ابن بسته را من نباید میاوردم و همکارم که عروسی دعوت بوده داده به من، سپس کتمان کرد که گفته بسته پاره بود و در نهایت موبایلش را خاموش کرد، این کد رهگیری من است ۶۰۸۹۱۰۲۲۸۵۰۰۰۰۴۴۸۰۰۰۰۱۱۴
لطفا به من بگید که چه کسی باید جوابگو باشد
سلام. چرا نامه رسان ها قادرند به آسانی به اداره خود گزارش دروغ بدهند ورئیس آنها به آسانی آنرا بپذیرند.
مثلا این گزارش: مرصوله را به محل بردم کسی آنجا نبود.
سلام ،من یه سفارش داشتم از سایت پوشاک فروشی از کرج ،پست چی آورده میبینم بسته یبار باز شده ،خود پستچی هم گفت ک صورت جلسه شده و وزنش کم شده ، باز کردم جلو خود پستچی ،دیدم ناقصه و شلوار داخلش نیست ،دادم برگشتش زده وحدود ۸ روزه هیچ خبری نشده ،فروشنده هم میگه ما کامل فرستادیم مشکل از ما نیست ،حالا من نمیدونم کی باید جوابگو باشه؟!